fredag 4 april 2014

Datenight

Det har varit en riktigt trevlig dag tillsammans med mamma och Lillan idag, trots att vi inte fick så mycket gjort när vi var i Jeppis, men det var inte heller planen. Fyndade ett par skor åt Smokey på loppis som var så god damn snygga, så jag kunde inte låta bli att ta dem trots att det var tveksamt om de passade, men de gjorde de! Så nu är han ett skopar rikare... Och nu är det dags för datenight, med mat på Amarillo och Karafilm på bio (vi tänkte se Noah, och den verkade ganska "KARO"), men jag är förväntansfull för jag har aldrig varit på 3D-bio, välkommen till 2010-talet, typ. Tål ju att sägas att jag även började använda spotify för två veckor sedan, eftersom reklamen på youtube gör mig galen. Så så intresserad är jag av "nya saker". 

Mera insiktsfullt än så blir det inte i dag. Trevlig fredag allihopa, så tar vi nya tag imorgon!

Inga kommentarer: