måndag 30 december 2013

baksmälla och nyår på gång...

Ja, jag är ju inte fortfarande bakfull, men igår var jag über-krapula, vilket inte är ovanligt för mig, eftersom jag har dåliga gener från båda föräldrar när det kommer till att hantera dagen efter intaget av orimliga mängder alkohol. Därför blev det ingen dagen efter-bild, eftersom jag inte hade krafter att starta datorn, och bara tanken på att göra något produktivt fick mig att kallsvettas.

Så, efter att ha sett ut så här...


Vaknar man upp på söndag förmiddag, på soffan med alla kläder på och tänker...


Men skoj hade vi i alla fall, så det var nästan värt att spy ur sig alla inälvor på söndag. Och så kom ju Lillan äntligen hem efter att ha varit hos sin pappa en hel vecka, och det botar alla bakfyllor i hela världen.
Imorgon är det sista dagen på det här året, och jag tänker varken titta bakåt eller framåt som alla andra brukar göra den här tiden på året. År 2013 har sprungit iväg så man knappt hunnit blinka, och jag har absolut inga förväntningar eller förhoppningar för det kommande året, jag tar det som det kommer helt enkelt, det brukar bli bäst så... Så, imorgon blir det till att fira in det nya året tillsammans med pappa och hans Blomma som kommer hit på middag, inhandlade till och med några raketer att smälla iväg medan Lillan är vaken. Lugnt och skönt med andra ord...

1 kommentar:

Carina sa...

Hahahahaaaa!!!! Dagens garv! Tack för det, Lina :D