tisdag 3 september 2013

klapp på axeln

Som ni kanske märker har det hänt ett och annat här inne. Jag måste medge att datorn var påväg ut genom fönstret flera gånger, men eftersom jag var väldigt ivrig att lyckas så tog jag tio djupa andetag och se hur fint det är. Lite småfix krävs ännu, men jag är hemskt nöjd. Använde PicMonkey för att göra headern, och det var ett väldans bra program för sådana som annars är helt inkompetenta när det kommer till att handskas med bilder i redigeringsprogram. Så, vad tycker ni? Är det fint? (jag vill ha konkret feedback, om någon tycker det är fult men inte kan säga varför behöver inte göra sig besvär att påpeka.)

1 kommentar:

Carina sa...

Hej Lina!

Jag tycker att det är så du! Snyggt med svartvitt. Dessutom är fotona väldigt talande :-) Ser jäkligt proffsigt ut så nu förväntar jag mig djupa analyser om livet, sociala fenomen och en och annan bild på snygga skor :-)

Mam