tisdag 20 augusti 2013

bara för att jag lovade mig själv

Ja, jag lovade ju mig själv att bli bättre på att uppdatera här nu då jag intalat mig att jag har mera tid. Så, dagens uppdatering består av en relativt tidig morgon med jobb, sedan loppisrunda för att uppdatera höstgarderoben både för mig själv och Lillan. Och det var en mycket lovande shoppingtur må jag säga. För ynka 40 € kom jag hem med rediga höstkängor storlek 28, regnkläder, tre långärmade tröjor och en klänning åt Lillan, och jag själv fick en kofta, tre toppar, en kortärmad skjorta och en scarf. Två sagoböcker kom också med på samma gång. Det enda jag inte fann var en skolväska till mig själv, men eftersom jag är otroligt kranttu då det gäller väskor så ska det nog vara ren tur att jag hittar något som duger. MEN! på fredag bär det väl av till Juthbacka-marknaden så vem vet vad man fyndar där bland allt överprissatt porslin och konstiga bildelar. Detta lär vara mitt 100:e inlägg på den här bloggen, tyvärr kan jag inte göra det mera intressant än så här för tillfället. Måste tyvärr sluta nu också eftersom det kommer Neljät Häät på tv. Viktiga saker med andra ord..

Inga kommentarer: