torsdag 6 juni 2013

running like a crazy person

Ja det har jag sannerligen gjort idag. Efter två dagars frånvaro från jobbet är allt bananas och man hade till och med en liten välkomstkommitté som hälsade mig välkommen tillbaka i morse när jag klev innanför dörren. Allt ska vara färdigt, helst igår, och eftersom man bara är människa utrustad med två händer är det svårt att vara i tre lägenheter samtidigt, som man uppenbarligen borde. Hur som helst har det varit så stressigt idag så jag knappt hunnit reflektera över att vår förlovningsfest är på lördag, alltså om två dagar. Och det är en hel del förberedelser kvar innan allt är i ordning, det största projektet är tillverkning av det ätbara, men det ska nog ordna sig bara allt går som det ska imorgon och på lördag förmiddag. Ska också få mina röda slingor i huvudet i morgon så jag blir fin till lördag.
Sydde också om min klänning jag ska ha, tog bort den inte så fina kragen och sydde in den lite i ryggen, och det blev faktiskt skitbra. Har tydligen kvar lite av mina sömnadstalanger från högstadiet när jag gick bärsärk med symaskinen när varenda plagg i min garderob skulle massakreras och inte likna något vad det en gång varit. Det känns som livet går i 120 just nu, men det känns bra...

Soundtracket som beskriver den gångna dagen ganska bra..



Och så snubblade jag över Reverend Beat-man, samma typ som sjunger i ovanstående the monsters. Här kan man prata originell musik och jävligt bra videor, om än lite makabra ibland. skitbra.



Inga kommentarer: