onsdag 20 februari 2013

ZZzZ

Onsdag och finskalektion kl 09 står på schemat. Lockar inte så hemskt mycket får jag lov att påstå. Hade första lektionen i måndags, och än en gång kunde jag konstatera att det måste vara grava fel i utbildningssystemet i Finland, när man har läst finska i nästan tio år och man är fortfarande lika värdelös på det. Men, man kan inte vara bra på allt. Matte och finska är mina dåliga sidor, det står jag för.
Har inte hänt så mycket annat egentligen. Var och dansade zumba igår, och konstaterade att jag nästa gång ska klä mig i tre-kvarts träningsbyxor vore det en idé att raka benen före. Inte för att behåringen är värst synlig, men i kombination med bleka, torra vinterben är det ingen vacker syn. Vilket för mig över till avskyn för vintern som ter sig starkare för var dag som går. Hela min hud är torr som fnöske och det känns som skinnet är för litet, konstiga utslag i ansiktet och blek och glåmig som bara den... Som sagt. Fuck you vintern.

Och för att bli lite uppmuntrad såg jag att ElBastardo har REA! Vill än en gång påminna om att jag snaart fyller år, och fina kläder säger man aldrig nej till (Ja, jag är faktiskt kvinna).





1 kommentar:

Carina sa...

Dom där shortsen är ju ursnygga!

Mam