torsdag 14 februari 2013

kisstjuvar

hmm... skrollar genom aftonbladet och ser denna rubrik; Försökte ta Ke$has kiss - artisten drack upp det själv. WTF? Tänkte jag, och började läsa. Artikeln lämnar ganska många frågetecken efter sig. Var befann sig tjuven som försökte ta Keshas kiss? Hur fick hon reda på att någon ville ta hennes kiss? Kissar hon i glasburkar i stället för i toalett? Varför dricker man sitt eget kiss, även om "någon har sagt att det är bra att dricka sitt eget kiss"? Vad skulle tjuven göra med Keshas kiss, dricka det? Frågorna är många, och än en gång förvånas jag över den kraftiga avsaknaden i kunskaper i god journalistik som de flesta av aftonbladets reportrar verkar lida av. Eller så är faktum det att Kesha verkligen är riktigt riktigt konstig.

Försökte ta Keshas kiss - artisten drack upp det själv

Återkommer senare idag, det är ju valentines day for god sake, så jag tänkte skriva ett riktigt gulligt och lulligt inlägg åt alla mina vänner...

För att visa på hur "speciell" Ke$ha är hittade jag en låt som också är ganska intressant. Lyssna på texten och förundra er, lite uppfinningsrik är hon allt.. "now that i´m famous you´re up my anus".. just det ja.


Inga kommentarer: