fredag 2 november 2012

saker jag vill ha.














Det fanns mycket mycket mera saker jag hittade på www som jag VERKLIGEN vill ha. Konstigt när man är fattig så hittar man en massa fina saker som man skulle vilja unna sig själv. Nåväl, snart är det jul så kanske jultomten kommer med något fint åt mig i år också :). Btw vet jag inte vad det är med mig och päls i år. Hittade en sida som heter lightinthebox.com där de hade jättemycket fina pälsjackor. Modellerna såg inte kloka ut, som kåta undernärda tjejer med snedvridet kroppsideal, men jag förbisåg detta och kollade på jackorna i stället. En äkta minkpäls rörde väl sig runt tusenlappen, så i detta livet kommer jag inte att unna mig en sådan (ja, jag skulle faktiskt kunna tänka mig att bära äkta päls, helst kanin), men det finns många fina billigare fuskpälsar också.
Nu ska jag snart till banken och lägga mig i skuld till djävulen (studielån) och sedan åka och städa ur garaget där red ruby ska ha sitt ide i vinter. Har som plan att plugga idag också, men jag vet inte vilken håla jag ska låsa in mig i så att jag inte hittar på en massa andra mera viktiga saker att ta i tu med här hemma...

Och nästa fredag blir det att åka och titta på de här bönorna till Ritz, tror jag...


Inga kommentarer: